Fredagsmys!

Tjenaremors allhoopa! :D

Idag var jag i Norrköping! ;D Det var helt underbart! En fruktansvärt fin stad, med en massa fina människor! :O

På tal om fina människor så spenderade jag dagen med Erik Levin, den lokala Kunskapsskolans elevrådsordförande. Vi är soooo close, och han ska komma på besök hos oss om några veckor med. :D

Anyways så kom vi i diskution med rektorn där, nån gammal ex-militär med ett handslag som skrämmer skiten ur mig, och han ville ha brainstorming. Han förstod att Nyköpings-skola ägde ut hans egen, och han ville ha förslag på hur han skulle bli bättre! xD

Vi spenderade en tid med det, och löste ganska mycket faktiskt! Man känner sig sjuukt satsig då...

Nu är jag iaf uppbunkrad med godis, gurka och gametime för en härligt mysig kväll för mig själv! :D Imorrn ska jag träffa Thessan, and I can't waaaiiiitttt..... >8D

So BYEBYE EVERY1! loveya! :3

Kommentarer
Postat av: Grammar Nazi

Hannes... Stavas det inte "diskussion"? ._.

2011-04-15 @ 18:38:34
Postat av: Hannes

JOFAN! xD det är sant...

2011-04-15 @ 19:24:48
URL: http://yoghurtmacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0