HEEJ!

TJA! >8D

ABLÖ!

Detta är Hannes som skriver! Om det är en 9:a på Kunskapsskolan i Nyköping, GÅ GENAST UT FRÅN DENNA SIDA! DU SKA SKRIVA DITT UPPDRAG DIN LILLA MUPP! >8O (och om ni är klara, WAY TO GO!) (Om Abbe läser detta, NU SKRIVER DU DITT UPPDRAG! >8O)

Själv är jag rätt klar med det... :O Jag har skrivit två och en halv sida på en halvtimme nu, så jag känner mig intensivt nöjd... :)

Om ni undrar vad uppdraget handlar om så är det att beskriva framtiden om 50 år. *'jippi' skriker ni i extas* Men det är faktiskt helt okej! :) Det tog ett bra tag, och man fick några nervösa sammanbrott, men nu är jag klar! Alla som inte är klara får sitta tills inatt och skriva på det..... xD tihi!

Nu ska jag, strax iaf (efter jag grundkollat uppdraget), sätta mig och ta det litet lugnt...

Om ni undrar varför jag kan vara såhär dryg och självsäker så är det för att ingen kommer att ta illa upp, FÖR ATT INGEN 9:A SOM INTE ÄR FÄRDIG LÄSER DETTA! >8O Därför! ^^

Såååå.... ENJOY YOURSELFS! :D BYEBYEBYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Not true dude. I'm not done...

2011-04-14 @ 18:04:32
Postat av: Anonym

samma här.

2011-04-14 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0