Number Seventysix?

Hej allihopa! :D Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg, och att ni är fetttttt taggade inför lovet! ;) I know I am!

Jag är rätt irriterad på en viss Myrheim, som för sjuttioelfte gången i rad har glömt att ringa tillbaka om vår träningstid, och inte svarar i telefon.. Ett riktigt pundhuve!

Men No matter! :) Jag har haft en underbar helg, med världens bästa flickvän... Vi har cyklat omkring, och kollat på Shrek Nu och För Alltid! :D Den ägde SÖNDER!

Och nu ska vi sätta oss och kolla på I am Number Four! :O Den lär vara helt okej, men ändå! :D Jag hoppas att den är så bra som den verkar...

Med detta så hälsar Hannes och Thess er en god jul, ett gott nytt år, en glad Påsk och en stor jävla kram! >8D

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0