Påskhelg!

:D Tjabba!

Anledningen till att ni har fått sitta så länge och vänta på mig är att jaa... Jag har varit lite upptagen med min påskhelg! :D

MEN nu ska jag förtälja vad som hänt! Så att säga...

Fredagen bestod av att jag åkte till Thess! :D Vi åt middag med hennes Mormor+Morfar, styvfaster+styvfastersman+styvfastersmansochhennesbarn och resten av hennes nära släkt! xD Det var rätt många pers där, men en helt okej kväll! :) Jag spelade Monopol som en jävla galning! >8O (och vann två gånger...)

Vi myste väldigt länge, och tog det lugnt... :D Sedan sov vi, i typ 13 timmar sträck!

Dagen efter så var vi på picknick! ^^ Vi cyklade till en fårhage utanför Gnesta (eller I Gnesta som vissa skulle finna det roligt att säga) och åt kakor... :3 Väldigt trevligt! Dock var fåren inte ute, men det var väl okej! Man fick sitta och titta på den vackra utsikten istället... >8) *peddolaugh*

Sedan så åt jag min påskmiddag hemma! :D Det var med min vanliga släkt: Mormor, morbror+sambo, farmor+farfar+faster och närmaste familjen! Och hela kvällen passerade utan ett problem! Aj äm så praod!

Senare på kvällen åkte jag till Thess, bara för att få vara med henne en sista natt innan skolan började... =D

NU är jag hemma, och sitter och äter polkagrisar, pratar med Albert som för tillfället bytt namn till Emo-Albert-som-inte-tycker-om-livet! :D Hej Albert! *vinka* Du behöver inte vinka tillbaka, för du kommer bara att skvätta ned datorskärmen med blod... ;)

Så! Med dessa ord vill jag påminna er om vad ni lovade innan lovet började! BESKRIV LOVET MED ETT ORD! >8O

bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett ord: stress

2011-04-25 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0