Tchaikovsky...

Heeej... :)
Jag kom precis från min pianolektion... :D Anna (Wahliiin) berättade att vi ska ha en pianokoncert den 8:onde eller 9:onde juni! :S Det finns en rätt stor risk att jag inte kan vara med då...
Anledningen till att jag blir rätt så ledsen för det är att jag fick världens vackraste klassiska stycke att spela upp med två stycken flöjtister! :'D En vals från The Nutcracker: Blommornas Vals... :')
Länk: Tchaikovsky – The Nutcracker - Waltz Of The Flowers
Helt underbar! :D Jag hoppas bara att ni har ett öppet sinne nog för att klara av den - den är rätt klassisk! xD
Nu ska jag sätta mig och njuta... :) Hoppas att ni har det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0