tjajajaja!

Hej! :D Jag sitter och lyssnar på någon låt med P!nk. -.- Inget för mig, men okej! xD Thess vill höra det, för att hon älskar henne...

Haha! xD Hon säger att hon hatar henne, men riight...

Vi ska i alla fall spendera dagen tillsammans, och gå ut och ta en promenad kanske... :3 Det blir skitmysigt! Vädret är helt underbart, och det är typ 15+. :O

Min fråga till er läsare är: kan ni beskriva era aktiviteter som kommer att ta plats på lovet med ett ord? :D Jag kommer att ställa motsvarande fråga på lördag, för att utvärdera liksom! :) Mitt blir: Thow! Förklaring senare i veckan i såna fall! xD

Jag önskar er en trevlig lördag, och hoppas att ni är ute mycket! ;) I know I will!

Kommentarer
Postat av: JULIA

förändring! :D

2011-04-16 @ 18:29:02
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0