Lugnt och skönt...

Heeej allihopa... :3 Detta är Hannes, för ovanlighetens skull... Och jag skriver idag för att förklara hur lugn och sansad jag är... :)

Det är en månad kvar till slutet på 9:an, och om två veckor så spelar det ingen roll längre; för då ska sista projektet vara inlämnat! :D Efter det är det bara chiiiiiiiillpiiiiiill för hela slanten! Då tänker jag vara 'sjuk' en del, eller kanske helt enkelt ta ledigt! :D I'm lovin' it! Je taime! (ursäkta felstavning? :S)

Imorrn ska jag till Thessy, och det kanske inte blir ett inlägg då... :| ELLER så blir det en gästbloggning.. WHO KNOWS? :D Tell all yer friends!

Åh visst ja, ni ville ha en bild? ;)

sdsdssd


Elton Johns autograf är det jag bjuder på idag! :D:D::D:DD NJUT av böjen i J:et... ^^ ITS WONDERFUL!


Det var allt för idag, så so long! ;)

Kommentarer
Postat av: Alanerica

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 15:49:24
URL: http://alanerica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0