Morgoninlägg!

TJA! xD Jag börjar med att ursäkta mig för min otroliga glömska de senaste två dagarna! Jag har haft fullt upp med annat och glömt, så därför får ni ett kort inlägg på morgonen också! :P

Matte Nationella idag... Det jävligaste provet i grundskolan...

OMFG

Jag vill inte göra det... >.<

Jag ska bryta benet.


I alla fall!

Marcus Viper kommer i eftermiddag, och jag tror att jag ska tvinga honom att gästblogga lite.... :3 who knows? Han kanske går med på det efter lite lätt övertalning...

Ha en bra dag! ;)

Kommentarer
Postat av: eelin

du måste bli roligare i inläggeeeen :D

2011-05-11 @ 21:37:12
URL: http://elinjbergman.blogg.se/
Postat av: Jon MacAron

Hannes, sätt fart och blogga nu - ett inlägg i kvartalet är föga imponerande :) Questa notte sará...

2011-05-26 @ 22:18:42
URL: http://jonmacaron.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Nä precis! Se bara på Jon MacAron - i genomsnitt tre inlägg om dagen!

2011-05-27 @ 23:53:00
Postat av: 27centimetersviper

nytt blogg inlägg merci:)



glömde dessutom gästblogga:(

2011-06-01 @ 22:15:27
Postat av: Jon MacAron

Hannes, sätt fart! Se Jon MacAron som en förebild precis som anonym föreslår, visserligen är vi tre (okej då, 2,2 skribenter) men i alla fall...



27centimetersviper, du är längre än så, säkert 175 eller nåt :) Il sorriso dolce da bambina...

2011-06-12 @ 20:50:12
URL: http://jonmacaron.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0