URSÄKTA dröjsmålet...

Hej alla försummade läsare! xD Ursäkta att jag inte kunnat blogga den här veckan, men jag har haft fullt upp och glömt bort det... :3

I måndags var det plugg, och i tisdags var det rep, så jag har inte hittat tiden att sätta mig ned och bara göra det! :S

Men idag så gäller det! >8D Jag måste gottgöra två dagars försummning, så det blir väl någon bild på slutet också... ;)

NO:n är klar! :O Den gick förvånansvärt finfint, även fast mitt slutprov var fuckat som in i helvete! xD Sista frågan, som inte var poängsatt (alltså gav den inga MVG-poäng) var: Resonera kring användadet av kärnvapen och motivera varför du tycker som du gör. Detta kändes förskräckligt B, och vilken idiotisk själ skulle i dagens samhälle gå ut och säga att: 'Nää JAG ja, jag tycker OM kääärnkraften ja, föööör... jaa...' *gääävla/gnääälllbä-ltet*. Nä, precis. Kändes rather obvious att alla svarar det självklara.

Repet igår gick magnificently med! :D Vi blev ÄNTLIGEN klara med den jävla låten, som handlar om.... Ja, jag är inte helt säker på vad den handlar om, men texten låter punkig... :3 Vi är på gång med låt nummer 2 nu, och om vi har lite tur så kanske vi kan spela på Typ En Festival i sommar! Låter det som någonting som vi vill?

Jag satt på bussen med Greta idag, och det var väldigt irriterande då hon tog bild på mig när jag sov... -.- 

MEN

Eftersom att jag kan skratta med mig själv, så skulle väl Greta kunna vara snäll och maila den till mig? :3 Så kan jag lägga upp den    H  Ä  R !!!!!!!!

... ja... det blev ingen bild... hittade ingen bra... xD men IMORRN! då kan man ju hoppas! ;)


Ha det bra, och missa inte fortsättningen på Hannes-Galna-Värld! >8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0