Valborg!

Hejsan allihopa! xD Jag hoppas att ni har haft en sådan valborg som jag har haft! :D Jag spenderade den med Tim och Ludde, och vi hade superroligt! >8D

Vi:

-tittade på film (Död Snö, The Hole, Inglorious Basterds)
-åt pizza
-åt godis
-spelade musik
-spelade piratkopierat Portal 2
-var uppe jätteseeeeent
-hällde vatten på Tim medan han sov
-lade suspekta saker bredvid Tim medan han sov
-funderade på om vi borde kedja ihop hans fötter med mina handbojor. MEDAN HAN SOV.
-insåg att det inte skulle gå särskilt bra
-somnade vid 6-snåret.

Jag är typ sjuuuukligt trött at the moment, så jag klämmer verkligen ut orden... :O

MEN!

Mina vänner i Spanskan har nog kommit tillbaka från Spanien nu (ursäkta för att jag inte har koll på FB) så jag vill gärna att ni kommenterar och skriver vad ni gjorde! :D

Och för er andra så vill jag veta vad ni gjorde på Valborg... Drack ni kanske? En alkoholförgiftning? Oskyddat samlag? Knark-razzior? I WANT TO KNOW! >8D

Så med detta lämnar jag er... :) adios!

Kommentarer
Postat av: eelin

INGLOURIOUS BASTERDS ÄR BÄST. jag spenderade min valborg cyklandes från tessin till city gross i hagel. för lite godis. tuff brud? yes.

2011-05-01 @ 21:07:25
URL: http://elinjbergman.blogg.se/
Postat av: julia

våran valborg ägde allas valborg. vi dansade we no speak americano-dansen på en tågstation mitt ute i nowhere i spanien och sjöng nationalsången. sen sjöng vi abbalåtar med dom andra som väntade på tåget. det var supermegaawesome :D

2011-05-02 @ 11:20:16
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0